مذهبی

ساخت وبلاگ

ابزارهاي آموزشي مورد نياز کلاس سوم دبستان

 

 

در حال حاضر با توسعه روش هاي نوين آموزشي بهره مندي از محصولات و ابزارهاي کمک آموزشي در فرايند يادگيري جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي پيدا کرده است و به نوعي تکميل کننده‌ي فرايند تدريس مي باشد. از طرفي به دليل نقش مهم آموزش مفهومي و تعاملي در مقطع دبستان استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي بيش از پيش ضرورت پيدا کرده است.

ضمن آنکه در پايه سوم دبستان بچه‌ها با مباحث متفاوت تر و بيشتري نسبت به سال گذشته سرو کار دارند و اهميت يادگيري مباحث پايه‌اي در برخي از دروس مانند رياضي چندين برابر مي شود.

 

تجربيات و نتايج حاصل از به کارگيري ابزارهاي کمک آموزشي در کلاس هاي درس ثابت نموده است که بهره‌مندي از ابزارهاي کمک آموزشي کمک شاياني به ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي به ويژه براي دانش آموزان دبستاني نموده است. لذا تاثير ابزارهاي کمک آموزشي را نمي توان ناديده گرفت.

در ادامه اين بحث قصد داريم به بررسي تاثيرات مثبت و معرفي ابزارهاي کمک آموزشي بپردازيم.

 

 

فوايد و تاثيرات استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي

 

ابزارهاي کمک آموزشي متعددي هستند که باعث يادگيري آسان و بهبود توانمندي ‌هاي دانش آموزان شده‌اند که هر يک از آنها با توجه به ساختاري که دارند داراي قابليت هاي متعددي نيز مي باشند، ضمن آنکه بهره‌مندي از آنها در موقعيت‌هاي مختلف با توجه به نيازهاي آموزشي و سطح علمي دانش‌آموزان، زمان در دسترس و ساير موارد متفاوت مي باشد. از جمله تاثيرات سازنده‌ي محصولات کمک آموزشي در فرايند تدريس کلاس سوم دبستان با توجه به محتواي آموزشي اين پايه و توجه به اقتضاي سني دانش آموزان مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • يادگيري مفهومي و فهم عميق تر مطالب علمي
  • ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري
  • آموزش غيرمستقيم و تثبيت مطالب در ناخودآگاه دانش آموزان
  • ايجاد فرصت براي مشارکت دانش آموزان در فرايند تدريس
  • امکان يادگيري آسان و انتقال ساده مفاهيم

a6_cc9e.jpg

 

موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي سوم دبستان

 

کاربرگ دبستان و سي دي هاي آموزشي از کارآمدترين محصولات کمک آموزشي هستند که هر يک از آنها به نوبه‌ي خود تاثير چشمگيري در بهبود فرايند يادگيري دارند.

 

کاربرگ سوم دبستان

 

پيک آدينه يا کاربرگ دبستان يکي از بهترين ابزارهاي کمک آموزشي مي باشد که در سال هاي اخير طرفداران بسياري بين معلمين و دانش آموزان دبستاني پيدا کرده است. پيک آدينه يک تکليف هدفمند و برنامه‌ريزي شده مي باشد که براساس بودجه بندي سرفصل هاي کتاب درسي سوم دبستان و با رعايت استانداردهاي آموزشي به صورت هفتگي و يا ماهانه بنا به صلاح ديد معلم ارائه مي شود.

با توجه به تنوع و حجم مطالب کتاب‌هاي سال سوم دبستان، کاربرگ سوم دبستان با توجه به ساختار و محتواي طبقه بندي شده يکي از ابزارهاي فوق العاده کاربردي براي  دوره، مرور و جمع بندي مطالب کتاب به صورت هفتگي در پايان هر هفته آموزشي مي باشد، لذا همين امر يادگيري را تثبيت مي نمايد. ضمن آنکه دانش آموزان با مجموعه‌اي از تمرين ها و نمونه سوالات سر و کار داشته که ضمن آشنايي بيشتر با سوالات امتحاني فرصتي براي شناسايي نقاط قوت، ضعف و همينطور رفع اشکالات پيش مي آيد.

از ديگر مزيت‌هاي کاربرگ سوم دبستان مي توان به تاثيرگذاري آن در تدريس مشارکتي و صد البته مديريت بهتر زمان و کلاس درس توسط معلم اشاره کرد.

 

نرم افزارها و فيلم هاي آموزشي

 

از ديگر ابزارهاي کمک آموزشي مي توان به محتواي سمعي و بصري اشاره کرد که در قالب فيلم و نرم افزارهاي آموزشي عرضه مي شوند. اين مجموعه آموزشي علاوه بر اين که براي دانش آموزان جذابيت بالايي دارد باعث ايجاد علاقه مندي آنها به درس مي شود، اين ابزار آموزشي از طريق آموزش مفهومي و تصويري مباحث درسي را به بياني ساده و قابل فهم به دانش آموزان انتقال مي دهد و مسير يادگيري را براي آنها هموار مي سازد.

ضمن آنکه با توسعه روش يادگيري معکوس اهميت استفاده از مجموعه فيلم ها و نرم افزارهاي کمک آموزشي چندين برابر شده است.

 

 

ابزارهاي کمک آموزشي تاثيرگذار در حوزه‌ي آموزشي بسيار متعدد و متنوع هستند که به هيچ عنوان نمي توان قابليت هاي آن ها را ناديده گرفت، با اين حال بر اساس تجربيات حاصل مي توان گفت که کاربرگ ( پيک آدينه) و فيلم هاي آموزشي از تاثيرگذارترين ابزارهاي کمک آموزشي سال سوم دبستان هستند که مسير يادگيري را هموار ساخته و باعث ارتقاي سطح علمي دانش آموزان مي شود.

 

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:59

راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارک جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد در اينجا با تکنولوژي ها و امکانات آن آشنا مي شويد تا بتوانيد بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب کنيد.

c6_wnz7.jpg

انتشار توسط شهر سخت افزار امروزه در کمتر مکاني جاي خالي جاروبرقي به چشم مي خورد و در واقع به يکي از اساسي ترين نيازهاي ما تبديل شده است تا جايي که نبودن آن به امري دور از ذهن و کاري نشدني تبديل شده، از اين رو برندهاي معتبر نيز سعي دارند با به‌ روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا به توليد بهترين هاي اين محصول بپردازند تا در دنياي پر رقابت امروزي جايگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله توليدکنندگان و بهترين مارک جاروبرقي که همواره در صدر پرفروش ترين ها در دنيا در حال فعاليت است مي توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد مطمئناً در زماني کوتاه با طيف گسترده اي از انواع جاروبرقي روبرو خواهيد شد که داراي ويژگي، رنگ و حتي ابعادي متفاوت هستند. در اين راهنماي خريد سعي داريم به شما در انتخاب و خريد هرچه راحت تر اين کالا کمک کنيم.

دسته بندي کلي در انواع جاروبرقي بوش

  • جاروبرقي کيسه دار
  • جاروبرقي مخزن دار و يا بدون کيسه

همان ‌طور که از نام آن ها نيز پيداست تفاوت اصلي اين دو نوع جاروبرقي در مخزن نگه ‌دارنده زباله مي باشد که هرکدام خود مزايا و معايب خود را دارند ما در اينجا سعي مي کنيم نگاهي داشته باشيم به مزايا و معايب اين دو نوع تا شما بتوانيد در زمان خريد جاروبرقي بوش با اطمينان بيشتر مدل مدنظر خود را انتخاب کنيد.

جاروهاي کيسه‌ اي

انواع اين دستگاه کاربردي با کيسه که به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور که به صورت بارز پيداست داراي کيسه هايي براي نگهداري گرد و خاک و زباله هاي جمع شده مي باشد، جنس اين کيسه ها که به طور معمول پارچه، پليمر و کاغذي است مي تواند به صورت يک بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گيرد. تهيه کيسه هاي جاروبرقي بوش به علت استاندارد بودن کار خيلي سختي نيست و شما به راحتي مي توانيد پاکت آن را در بسياري از مغازه ها يا فروشگاه هاي آنلاين به راحتي تهيه کنيد، اما دقت داشته باشيد که استفاده از کيسه هاي دائم مي تواند آسيب هاي بسيار جدي در بلند مدت به جاروبرقي شما وارد کند اين آسيب مي تواند باعث کاهش قدرت مکش و طول عمر دستگاه شود و از طرف ديگر صداي آن بيشتر مي شود به همين خاطر نيز هيچ کدام از برندهاي مطرح کيسه دائم روي دستگاه قرار نمي دهند و به صورت جدي به مصرف کنندگان خود اخطار مي دهند که از اين نوع کيسه ها استفاده نکنند، از مزيت هاي اين دسته از جاروبرقي هاي بوش مي توانيم به فيلتر بهتر هواي خروجي اشاره کنيم که باعث جلوگيري از آلرژي و بيماري هاي تنفسي در افراد مي شود اما از معايب آن مي توانيم به هزينه کيسه اشاره کنيم که البته قيمت اين کيسه هاي يک بار مصرف بسيار به صرفه است.

جاروهاي بدون کيسه يا مخزن دار

انواع جاروبرقي مخزن دار و يا بدون کيسه بوش باقدرت و زيبايي بالايي در اين برند معتبر توليد مي گردد و مصرف کنندگان مي توانند با استفاده از مخزن هاي دائمي، حجم قابل توجهي از گردوغبار و زباله را در اختيار داشته باشند و شما نيازي نيست براي خريد کيسه هزينه کنيد، اما توجه داشته باشيد که محققان خريد جاروبرقي مخزن دار را براي افرادي که از آلرژي و بيماري هاي تنفسي رنج مي برند را به هيچ عنوان توصيه نمي کنند چراکه در بلند مدت مي تواند باعث تشديد بيماري در اين دسته از افراد گردد.

 

نقد و بررسي مشخصات جاروبرقي بوش

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد براي ديدن مشخصات فني هر محصول اطلاع از قيمت آنها به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه نماييد و يا به فروشگاه هاي آنلاين مانند ديجي کالا، زنبيل مراجعه نماييد، شرکت بوش که يکي از بهترين برندهاي جاروبرقي در دنيا مي باشد توانسته علاوه بر به‌کارگيري موتورهايي قدرتمند، طول عمر بالا و طراحي زيبا داراي امکانات ويژه اي و بدون نقصي باشد که موجب برتري اين دستگاه در برند بوش به نسبت ديگر برندها شده است. لازم به ذکر است که ساده ترين امکاناتي که در ادامه درباره آن سخن مي گوييم اگر با سطح کيفي مناسب و تکنولوژي هاي بالا انجام نشود، به راحتي بر روي ميزان راندمان دستگاه، عملکرد بهينه آن ها تأثير خواهد گذاشت. برند بوش نيز که امروزه در دسته بهترين مارک جاروبرقي ها در حال توليد کامل ‌ترين محصولات است با در نظر گرفتن کوچک‌ترين جزئيات توانسته انواع جاروبرقي بوش را باکيفيتي درخور اين برند در دنيا به دست مصرف کنندگانش برساند. از نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش تا لوله تلسکوپي، نوع پارويي، لوله خرطومي، چرخ ها، نوع فيلترها همه و همه را به يک جاروي خانگي قدرتمند و کاملاً حرفه اي تبديل کرده است.

قدرت مکش جاروبرقي بوش و موتورهاي قدرتمند

ميزان مکش جاروهاي برقي همواره در صدر فکر افراد در هنگام خريد قرار داشته است اما فراموش نکنيد که وات جاروبرقي ها به تنهايي نمي توانند بيانگر ميزان مکش جاروي شما باشد و دقت داشته باشيد دو جاروبرقي که وات يکسان دارند مي توانند قدرت مکشي کاملاً متفاوت داشته باشند لذا ميزان مکش در جاروها را بايد با توجه به مدل، نوع موتور، عايق بندي بدنه لوله تلسکوپي، خرطومي و عوامل آن بسنجيد. در ادامه با توضيح کوتاهي درباره نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش اين موضوع را براي درک بهتر به شما ارائه خواهيم داد:

انواع موتورهاي جاروبرقي بوش

از کامل‌ترين و بهترين انواع موتور جاروهاي برقي در کل دنيا مي توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود که اين دو نوع موتور در فناوري توليد برند بوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي آيرو ديناميکي و جريان هواي کاليبره شده، بهترين مکش گردوغبار با پايين ترين ميزان مصرف انرژي را در اختيار مصرف کنندگانش قرار مي دهد. همان‌طور که گفتيم جاروبرقي کمپرسور بوش علاوه بر قدرت مکش بالا داراي مصرف انرژي پاييني است که اين امر از داغ کردن جاروهاي بوش جلوگيري مي کند و اگر مي خواهيد متراژهاي بزرگ را جارو کنيد و يا مدت زماني طولاني جارو را روشن نگه داريد، خريد جاروبرقي بوش مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. توجه کنيد که برندهاي متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهاي تخصصي شايد روزهاي اول مکشي مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مکش آن ها افت خواهد کرد پس بهتر است گول قيمت هاي پايين مارک هاي متفرقه جاروهاي برقي را نخوريد چراکه قطعاً نمي تواند ول عمري مناسب براي شما باکيفيتي بايد کار کند؛ اما اگر به دنبال بالاترين و بهترين مدل هستيد مي توانيد مقاله بهترين جاروبرقي 2020 را در سايت سيمرغ مطالعه نماييد.

پارويي جاروبرقي

پارويي هاي جاروبرقي بوش با در نظر گرفتن کامل ترين جزييات طراحي شده اند تا بتوانند با حداکثر کارايي و قدرت کار کنند، يک پارويي مناسب بايد علاوه بر روان بودن حرکت بر روي سطح هاي گوناگون زمين قدرت مکشش بالايي را به زمين انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مکش و روان حرکت نکردن يک پارويي بر روي زمين علاوه بر خستگي افراد براي جاروکشي، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روي ستون فقرات نمي تواند کيفيت جاروکشي مناسب را فراهم سازد. خريد جاروبرقي بوش با توجه به نکات ذکرشده به گونه اي طراحي شده اند تا شما بتوانيد به راحتي قدرت مکش مناسب جاروي خود را استفاده نماييد و آن را بر اساس نوع سطح جاروکشي خود تنظيم کنيد و بدون فشار به مچ و کمر، بالاترين کيفيت جاروکشي را در اختيار داشته باشيد.

تلسکوپي ها در جاروبرقي بوش

انواع لوله تلسکوپي جاروبرقي بوش به گونه اي طراحي شده است تا شما به راحتي بتوانيد ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظيم نماييد که اين امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگيري خواهد کرد و شما مي توانيد بدين وسيله تا حد زيادي جاروکشي راحت و آساني را براي خود رقم بزنيد. لازم به ذکر است اگر چه اين فرايند تا حدي به چشم ساده است اما به کارگيري اين تکنولوژي در انواع جاروبرقي داراي اهميت بسياري است که جاروبرقي بوش نيز با داشتن اين خصوصيت دستگاهي هرچه تکميل تر را در اختيار افراد گذاشته است، توجه کنيد اگر کيفيت تلسکوپي ها بر روي دستگاه شما خوب نباشد خيلي زود خراب مي‌شود و براثر کوچک ‌ترين فشار در هنگام جاروکشي از اندازه تنظيم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومي جاروبرقي بوش

از آنجايي که مخصوصاً در بسياري از موارد براي حمل جارو ما آن را بر روي زمين مي کشيم و دستگاه را بلند نمي کنيم، جنس و کيفيت لوله خرطومي داراي اهميت بسيار زيادي است چراکه در غير اين صورت در مدتي کوتاه بر اثر همين جابه‌جايي ها يا حرکات در هنگام جارو کشي، لوله خرطومي پاره خواهد شد لذا در زمان خريد جاروبرقي بوش نيز با توجه به اهميت بالاي جنس لوله خرطومي از پلاستيک هاي باکيفيت و يا الياف پليمري (کنفي) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا کار کنند اگر چه جنس لوله هاي کنفي در باطن خود جنسي مرغوب تري به نسبت مدل هاي پلاستيکي هستند اما خرطومي هاي پلاستيکي در جاروبرقي بوش نيز به جهت استفاده از جنس پلاستيک باکيفيت و غير خشک همانند مارک هاي متفرقه و نا مرغوب مي توانند طول عمري مناسب را داشته باشند. طول لوله هاي خرطومي نيز در جاروهاي بوش در حدود دو متر طراحي شده اند تا بر مبناي استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروکشي، قدرت مکش را نيز در حداکثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومي به بدنه دستگاه در جاروبرقي بوش

در طراحي انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتي دايره اي شکل و کوچک مي‌بينيد که از جنس پلاستيک يا فلز مي باشد که لازم است به اين نکته اشاره کنيم که لازم نيست فکر خود را در برندهاي معتبر درگير نوع جنس اين قسمت از جاروي خود کنيد چراکه در مارک هاي حرفه اي همچون بوش، تنوع جنسي مناسب به کار گرفته شده است و به دليل به کار گيري تکنولوژي مناسب داراي وکيوم درست و استاندارد مي‌باشند که علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون کاهش مکش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ ‌ها در طراحي

از ساده ترين و حتي از مهم ‌ترين قسمت هاي هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسي مناسب باقابليتي روان بودن و حرکت 360 درجه مي توان اشاره نمود. چرخ ها باکيفيت بالايي در انواع جاروبرقي بوش طراحي شده اند تا علاوه بر موارد ذکرشده بتواند به راحتي بر سطوح مختلف و ناهموار که داراي درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور که مي‌دانيد در هنگام جاروکشيدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمي‌کنيد و آن را بر روي زمين مي‌کشيد پس داشتن چرخ هاي باکيفيت و روان داراي اهميت بسيار زيادي است.

سري ها و لوازم جانبي جاروبرقي بوش

جاروبرقي هاي بوش در مدل هاي مختلف به منظور کمک در سهولت کار جاروکشي داراي لوازم جانبي ازجمله سري هاي اضافه شامل برس اثاثيه، برس بسيار بلند براي جاروکشي درزها و اين قبيل موارد هستند تا شما بتوانيد به راحتي فضاهاي دور از دسترس را جارو بکشيد.

جاروبرقي بوش، بهترين مارک هاي انتخابي شما

در بالا سعي کرديم تا بابيان نکاتي حائز اهميت در هنگام خريد جاروبرقي بوش و انواع برند در اين محصول به شما در انتخابي هر چه مطمئن تر کمک کنيم. بوش به عنوان يکي از قدرتمندترين و قديمي ترين کمپاني هاي موفق در توليد لوازم خانگي، انواع جاروبرقي بوش را باکيفيت و طول عمر بالا در کل دنيا عرضه کرده است که با در نظر گرفتن کوچک‌ترين نيازها و پيشرفته ترين تکنولوژي ها تجربه اي از جاروکشي آسان را به شما هديه خواهد داد. لازم به ذکر است که به دليل گستردگي فروش اين نوع از کالاها در اين کمپاني قدرتمند، بوش توانسته است در قيمت جاروهاي برقي خود نيز کاملاً رقابتي و منطقي فعاليت کند و بالاترين سطح کيفي را با بهترين قيمت ارائه دهد.

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:33

حمل خودرو با كاميون خودروبر

حمل خودرو با كاميون خودروبر با ارزانترين هزينه، حمل خودرو با كاميون خودروبر با بيمه نامه معتبر و رايگان، هزينه حمل خودرو به شهرستان با تخفيف ويژه را شرکت ما به شما عزيزان ارائه مي دهد. اگر قصد حمل خودرو از تهران به شهرستان و يا بين شهري با كاميون هاي خودروبر را داريد مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد. ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترين کيفيت هستيم

شرکت ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان ارائه مي دهد. خودروبر پارس با در اختيار گذاشتن كاميون هاي خودروبر مجهز فرايند بارگيري و تخليه را آسان مي كند و حمل خودرو با بهترين کيفيت انجام مي دهد.

شرکت هر گونه حمل خودرو از جمله کلاسيک، فرسوده و يا خاموش را به شهرستان و داخل تهران حمل مي كند. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو با كاميون نباشيد ما ارزانترين هزينه را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. ماعلاوه بر ارزانترين هزينه حمل خودرو با تخفيف ويژه براي شما انجام مي دهيم. ما حمل خودرو با بيمه نامه معتبر و رايگان به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

با نگران حمل خودرو با كاميون خودروبر نباشيد ما هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط را با ارزانترين هزينه با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

انواع خودروبرها براي حمل خودرو

خودروبرها بر اساس ظرفيت جابجايي به دو دسته تقسيم مي شوند. اگر قصد حمل يک خودرو را داريد از خودرو بر هاي تکي استفاده كنيد.  اگر قصد حمل خودرو بيش از يکي را داريد از تريلي خودرو بر استفاده كنيد كه در دو مدل 6 تايي و 8 تايي براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي شود

تعرفه و هزينه حمل خودرو با خودروبر

خودروبر پارس کمترين تعرفه و هزينه حمل خودرو با انواع خودروبر ها را به مشتريان عرضه مي كند. هزينه حمل خودرو همثل هر باربري و حمل بار از خودروبر پارس به مواردي مثل:

-فاصله بين مبداء و مقصد

-هزينه ماشين خودربر كه از نوع تکي يا تريلي باشد

-ارزش بيمه كه معمولا با ارزش خودرو ها برابر است محاسبه مي شود

هزينه حمل خودرو به شهرستان

هزينه حمل خودرو به شهرستان همانطور كه در بالا هم به آن اشاره شد به موارد گوناگوني بستگي دارد. ما هزينه حمل خودرو به شهرستان را با کمترين هزينه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط نباشيد خود نباشيد ما به عنوان ارزانترين شرکت در شهر تهران معروف مي باشيم. براي اطلاع از هزينه حمل خودرو به شهرستان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما مشتريان عزيز اعلام مي كنيم. خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است و با بهترين کيفيت خدمات خود را به همه نقاط و شهرستان ها انجام مي دهد و هزينه حمل خودرو به شهرستان را با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهد.

راه هاي ارتباطي با خودروبر پارس براي حمل خودرو

در صورت هرگونه سوال براي حمل خودرو مي توانيد يا پشتيباني خودروبر پارس تماس بگيريد.كاركنان ما در اسرع وقت هماهنگي هاي لازم براي حمل خودرو با كاميون خودروبر را براي شما فراهم مي آورند. كارشناسان ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گويي به شما عزيزان هم مي باشند. كارشناسان ما همه هزينه هاي حمل خودرو با كاميون خودروبر و هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان اعلام مي كنند. ا ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد چرا كه ما ارزانترين هزينه ها را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. شرکت خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است.

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 420 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:19

بروزرساني جديد تلگرام؛ انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

اخبار اپليکيشن‌ها

 

در طول يک ماه گذشته، به واسطه تغييراتي که واتساپ در سياست‌هاي حريم خصوصي خود اعمال و کاربران را مجبور به پذيرش آن‌ها کرد، بسياري از افراد ترجيح دادند پيام رسان خود را عوض کرده و به سراغ يک برنامه امن‌تر بروند. در اين بين، پيام‌رسان‌هاي سيگنال و تلگرام با استقبال بسيار زيادي مواجه شدند به طوري که تلگرام بسيار زودتر از انتظار توانست به آمار 500 ميليون کاربر فعال دست پيدا کند.

حال، با توجه به شرايط پيش آمده و با آگاهي از اينکه تعداد زيادي از کاربران قصد کوچ کردن از واتساپ به تلگرام را دارند، پيام رسان روسي بروزرساني جديدي را منتشر کرده و در آن امکان وارد کردن تاريخچه چت‌ها را از برنامه‌هاي واتساپ، لاين و کاکائو تاک به تلگرام فراهم نموده است.

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام بسيار آسان است و به عنوان مثال در سيستم عامل iOS کافي است تا چت (شخصي يا گروهي) مورد نظر را در واتساپ باز کرده و سپس بر روي Contact Info يا Group Info لمس کنيد. سپس با زدن گزينه  Export Chat و در ادامه انتخاب Telegram از منوي اشتراک‌گذاري (Share) مي‌توانيد محتواي چت را با موفقيت منتقل کنيد.

 

در سيستم عامل اندرويد هم پس از باز کردن چت مورد نظر، بايد روي نماد سه نقطه (?) و سپس More و Export Chat لمس کرده و در ادامه برنامه Telegram را از منوي اشتراک‌گذاري (Share) انتخاب کنيد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته هايک ويژن   دوربين مداربسته هايک ويژن

 

پس از انتقال يک چت شخصي يا گروهي، تمام مخاطبان چت مورد نظر که در تلگرام داراي اکانت باشند، قادر به ديدن چت ها خواهند بود و نيازي به اضافه کردن دوباره آن‌ها نخواهد بود.

انتقال چت ها بدون نياز به فضاي اضافه

براي انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام تقريباً به هيچ فضايي نياز نخواهيد داشت! چرا که تلگرام در نسخه‌هاي جديد خود به نحوي طراحي شده که تنها در مواقع نياز ويديو، عکس يا هر محتواي ديگري را بارگذاري مي‌کند و تا قبل از آن، يک چت هر چقدر هم که محتواي زيادي داشته باشد، هيچ فضايي بر روي گوشي يا رايانه شما اشغال نمي‌کند.

با اين حال، همواره براي مديريت و آزادسازي فضاي اشغال شده توسط تلگرام مي‌توانيد به قسمت تنظيمات (Settings) و در ادامه Data and Storage و Storage Usage مراجعه کرده و موارد دلخواه خود را حذف کنيد.

ردپاي ديجيتالي خود را کنترل کنيد

امروزه اطلاعات مهمترين دارايي هر فرد محسوب مي‌شود و از همين رو تلگرام نه تنها امکان پشتيبان‌گيري از چت ها را فراهم کرده، بلکه قابليت حذف پيام ها در هر دو سمت فرستنده و گيرنده را نيز در اختيار کاربران خود قرار داده است.

 

در بروزرساني جديد، کنترل بر روي داده ها بسيار بهتر و پيشرفته‌تر شده و امکان ايجاد چت‌ها و گروه‌هاي سري و همچنين حذف تاريخچه تماس‌هاي صوتي فراهم شده است.

تلگرام بر اين نکته تأکيد دارد که اين شرکت هيچ ردپايي از اطلاعات حذف شده را بر روي سرورهاي خود نگهداري نمي‌کند و بنابراين با حذف يک پيام مي‌توانيد مطمئن باشيد که براي هميشه و به طور کامل حذف شده است.

پخش کننده صوتي بهبود يافته

 

همان‌طور که مي‌دانيد تلگرام يک پخش کننده صوتي داخلي دارد که تمامي پيام‌هاي صوتي و آهنگ‌ها را مستقيماً از داخل پيام رسان مي‌تواند اجرا کند. اين پخش کننده در ابتدا بسيار ساده بود اما به مرور بهتر و بهتر شده و در بروزرساني اخير نيز قابليت‌هايي مانند پيمايش سريع به جلو و عقب (با نگه داشتن دکمه Next و Previous) و همچنين افکت محو اضافه شده است. افکت محو باعث مي‌شود تا هنگام قطع يا پخش موزيک‌ها، صدا به يکباره قطع و يا پخش نشده و به آرامي کم شده يا اوج بگيرد.

  1. بيشتر بدانيم: بهترين دوربين مداربسته    انواع دوربين مداربسته

کانال‌هاي تقلبي را گزارش دهيد

تمام اپ‌هاي تلگرام به شما امکان گزارش دادن هرزنامه‌ها و ساير انواع محتواي غيرقانوني، از جمله پيام‌هاي مروج خشونت يا مبتذل را مي‌دهد. اکنون و در بروزرساني جديد مي‌توانيد کانال‌ها يا گروه‌هاي جعلي را هم که به نام شخصيت‌ها يا افراد مشهور ايجاد مي‌شوند، گزارش کرده و مانع از سوء استفاده‌هاي آتي اينگونه کانال‌ها شويد.

براي گزارش دادن يک کانال جعلي کافيست تا صفحه پروفايل آن را باز کرده و روي علامت سه نقطه افقي (…) و سپس Report و Fake Account لمس کنيد تا محتواي کانال توسط تلگرام مورد بازبيني قرار گرفته و در صورت احراز تخلف مسدود شود.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:15

پهناي باند ورودي و خروجي در دستگاه هاي NVR هايک ويژن چگونه است؟

پهناي باند يا بيت ريت ، يکي از مهمترين موارديه که در سيستم هاي مدار بسته تحت شبکه و علي الخصوص در دستگاه NVR بايد بهش توجه بشه . در يک تعريف ساده ، پهناي باند ، عرض بانديه که وظيفه ارسال يا دريافت تصاوير دوربين مداربسته  را در سيستم تحت شبکه بر عهده داره و واحد پهناي باند ، مگا بيت بر ثانيه – Mbps هست . دوربين هاي تحت شبکه هايک ويژن بر اساس کيفيت تصويرشون مي تونن پهناي باند هاي مختلفي داشته باشن از اين رو ، قبل از انتخاب دوربين و دستگاه NVR بايد به پهناي باند اونها توجه داشته باشيم.

 

پهناي باند ورودي و خروجي در دستگاه هاي NVR  هايک ويژن چگونه است؟

دستگاه NVR هايک ويژن مانند هر دستگاه تحت شبکه ي ديگري ، پهناي باند ورودي و خروجي مشخصي داره که در برگه مشخصات فني اون درج شده ، اما بياين با هم ببينيم که  پهناي باند ورودي و خروجي دستگاه NVR هايک ويژن چه حقيقتي رو بيان مي کنه . شهرنت

به مجموع پهناي باند تمامي دوربين هايي که به دستگاه وصل مي شن ، اصطلاحا پهناي باند ورودي گفته ميشه . بطور مثال اگر پهناي باند يک NVR شانزده کاناله ، 100 مگابيت بر ثانيه باشه ، مي شه 16 دوربين تحت شبکه رو به شرطي بهش وصل کرد که پهناي باند جمع 16 دوربين ، از 100 مگا بيت بر ثانيه بيشتر نباشه .
در صورتي که پهناي باند ورودي NVR ،  رو رعايت نکنيم، تصوير دوربين ها دچار تاخير خواهند شد يا اينکه تصاوير دوربين هاي مختلف دچار قطعي و وصلي مکرر مي شن از اين رو توصيه ميشه که پهناي باند دوربين ها به گونه اي تنظيم بشه ، که مجموع پهناي باند دوربين ها از پهناي باند ورودي دستگاه NVR کمتر باشد .

بيشتر بخوانيد:          پکيج دوربين مداربسته

در سوي ديگر ، پهناي باند خروجي دستگاه NVR رو داريم که نشان دهنده مجموع پهناي باند تمامي کلاينت هايي هست که به دستگاه متصل ميشن و تصاوير رو از بستر شبکه مشاهده مي کنن . پهناي باند خروجي براي مشاهده تصاوير در شبکه داخلي و يا انتقال تصوير دوربين ها در بستر اينترنت مورد استفاده قرار مي گيره .

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:22

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته

براي نصب سيستم نظارت تصويري تحت شبکه يا ديجيتال ( HD ) ، نياز به نقشه سيم کشي دوربين مداربسته داريم . نحوه اتصال دوربين و ساير تجهيزات در يک سيستم مدار بسته بايد به درستي انجام شود تا تصاوير با کيفيت مناسب ثبت و مورد بهره برداري قرار بگيرد . در اين محتوا شما با نقشه سيم کشي دوربين مدار بسته آشنا مي شويد .

سيستم مدار بسته اچ دي از دوربين مدار بسته ، دستگاه DVR و منبع تغذيه تشکيل شده است . نقشه سيم کشي دوربين مدار بسته HD شامل دو بخش مجزا مي باشد .

در حالت اول : از هر دوربين HD يک کابل کواکسيال ( RH59 ) به دستگاه DVR کشيده شود . هر چه تعداد دوربين ها بيشتر باشد ميزان کابل کشي نيز بيشتر خواهد بود . جهت اتصال کابل تصوير ار جي 59 به دوربين و DVR بايد از کانکتور BNC استفاده کنيد .

در حالت دوم: از محل قرار گرفتن دستگاه DVR ، به ازاي هر دوربين يک کابل برق تا محل نصب دوربين HD کشيده مي شود . کابل برق توسط فيش هاي نري يا مادگي برق به دوربين و منبع تغذيه متصل مي شود .

سيستم تحت شبکه از دوربين IP ، سوئيچ شبکه و دستگاه NVR تشکيل شده است . اين تجهيزات توسط کابل شبکه به يکديگر متصل مي شوند . معمولا جهت اتصال تجهيزات تحت شبکه به يکديگر ، نقشه سيم کشي دوربين مدار بسته تحت شبکه به اين صورت مي باشد :

از هر دوربين IP يک کابل شبکه به سوئيچ شبکه وصل مي شود ، پس از اتصال کليه دوربين هاي مدار بسته به سوئيچ شبکه ، سوئيچ توسط يک کابل شبکه مجزا به دستگاه NVR متصل مي شود .

نکته مهم : در صورتي که از سوئيچ شبکه POE استفاده شود . از همان کابل شبکه اي که بين دوربين و سوئيچ شبکه کشيده شده مي توان جهت تغذيه دوربين IP استفاده نمود و نياز به کابل برق مجزا وجود ندارد در غير اينصورت بايد از نقشه سيم کشي ويژه برق که در قسمت نخست اين محتوا به آن اشاره شد استفاده نمود .

براي دريافت خدمات منحصر به فرد  نصب دوربين مداربسته  و تجهيزات نظارتي ديگر مانند کنترل تردديا سيستم اعلام سرقت هوشمند شما مي توانيد با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد و از خدمات تخصصي اين شرکت بهره مند شويد.

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته

نقشه کابل کشي دوربين هاي مداربسته ، از مهمترين قسمت هاي طراحي پروژه مي باشد. کابل کشي مناسب بر روي کيفيت تصاوير اثرگذار است. دوربين ها عموما در مکان هايي دور از دستگاه ضبط کننده يا مانيتورها نصب مي شوند. بنابراين طراحي نقشه سيم کشي دوربين مداربسته کمک زيادي به انجام نصب، تعميرات و نگهداري سيستم در آينده مي کند. با ما همراه باشيد تا با طراحي اصولي کابل کشي دوربين مداربسته آشنا شويد.

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته با نرم افزار

کلا طراحي نقشه براي کابل کشي و برنامه ريزي و محاسبات بسيار مفيد است. علاوه بر اين در آينده نيز براي امور تعمير و نگهداري و لجستيک شبکه نظارت تصويري کاربرد بالايي دارد.

از اين رو، جهت طراحي نقشه سيمکشي دوربين مداربسته دو راهکار وجود دارد. راهکار اول اين است که از کارفرما بخواهيد فايل AutoCAD محل مورد نظر را در صورت موجود بودن، در اختيار شما قرار دهد. در اين صورت مي توانيد به راحتي بر روي همان نقشه دوربين هاي مداربسته را جايگذاري کنيد. اما در صورتي که فايل AutoCAD موجود نباشد مي توانيد با استفاده از نرم افزارهايي که در ادامه توضيح داده مي شود، نقشه سيم کشي دوربين مداربسته را تهيه کرد.

يکي از شرکت هاي مطرح و فعال در زمينه تجهيزات حفاظتي و دوربين مداربسته شرکت hikvision چين است.

نرم افزار هاي طراحي نقشه سيم کشي دوربين مداربسته

 

Microsoft office Visio

مجريان سيستم هاي مداربسته معمولا اطلاعات زيادي در رابطه با نرم افزارهاي حرفه اي تر نقشه کشي ندارند. از اين رو استفاده از نرم افزارهاي ساده و اوليه در کنار برطرف کردن نياز آنها، امکان آماده سازي سريع تر نقشه ها براي افرادي با اطلاعات نقشه کشي اوليه را فراهم مي کند.

يکي از بهترين نرم افزارها براي اين کار، نرم افزار Microsoft Office Visio است. اين نرم افزار يکي از زير مجموعه هاي نرم افزار Office است که دسترسي به آن را بسيار ساده مي کند. با داشتن يک مجموعه از شکل ها و علائم مرتبط با نقشه کشي و مجموعه مرتبط با سيستم هاي حفاظتي اين نرم افراز براي کاربري هاي عادي کاملا ايده آل است.

 

Concept Draw

اين نرم فزار نيز تا حد زيادي مشابه نرم افزار Visio است و امکان طراحي سيستم دوربين مداربسته براي افراد عادي را فراهم مي کند. نرم افزار Concept Draw داراي مجموعه هايي متفاوت از علائم و شکل هاي مرتبط با سيستم هاي حفاظتي است و قابليت هاي جذابي براي طراحي هاي الکتريکي دارد.

 

AutoCAD Electrical

اين نرم افزار يکي از مجموعه نرم افزارهاي Auto CAD است که به طور تخصصي براي طراحي سيستم هاي الکتريکي طراحي شده است. کار کردن با اين نرم افزار به سادگي دو نرم افزار بالا نيست اما امکان تهيه نقشه هاي به مراتب حرفه اي تر را فراهم مي کند.

نرم افزار AutoCAD Electrical داراي مجموعه هايي از علائم مرتبط با سيستم هاي الکتريکي و مداربسته است. در صورت نياز مي توانيد شکل هاي مورد نياز خود را به نرم افزار اضافه کرده يا آنها را طراحي کنيد.

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته آنالوگ HD

 دوربين مداربسته  HD از دوربين، دستگاه DVR و منبع تغذيه تشکيل شده است و نقشه سيم کشي دوربين مداربسته در اين سيستم از دو طريق انجام ميگيرد:

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته بر اساس تصوير:

در اين حالت يک کابل کواکسيال RG59 از هر دوربين به دستگاه دي وي ار کشيده مي شود. هرچقدر تعداد دوربين ها بيشتر باشد، ميزان کابل کشي بيشتر خواهد بود. براي اتصال کابل تصوير RG59 به دوربين و دستگاه DVR بايد از ;کانکتور استفاده کنيم.

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته بر اساس منبع تغذيه:

در اين حالت از محل قرار گرفتن دستگاهDVR ، به ازاي هر دوربين يک کابل برق تا محل نصب دوربين کشيده مي شود. کابل برق توسط فيش هاي نري يا مادگي برق به دوربين و منبع تغذيه متصل مي شود

نقشه سيم کشي دوربين مداربسته IP

سيستم مداربسته تحت شبکه از دوربين هاي IP و سوئيچ شبکه دستگاه NVR تشکيل شده است. اين تجهيزات توسط کابل شبکه به يکديگر متصل مي شوند. معمولا جهت اتصال تجهيزات تحت شبکه به يکديگر، نقشه سيم کشي دوربين مدار بسته تحت شبکه به اين صورت مي باشد :

از هر دوربين IP يک کابل شبکه به سوئيچ شبکه وصل مي شود، پس از اتصال کليه دوربين هاي مدار بسته به سوئيچ شبکه، سوئيچ توسط يک کابل شبکه مجزا به دستگاه NVR متصل مي شود. در صورتي که از سوييچ شبکه استفاده شود از همان کابل شبکه اي که بين دوربين و سوئيچ شبکه کشيده شده مي توان جهت تغذيه دوربين IP استفاده نمود و نياز به کابل برق مجزا وجود ندارد.

 در غير اينصورت بايد از نقشه سيم کشي ويژه برق که در قسمت نخست اين محتوا به آن اشاره شد استفاده نمود .

انواع کابل دوربين مداربسته

در حال حاضر،کابل کشي براي سيستم هاي دوربين هاي با استفاده از سه نوع کابل انجام مي گيرد:

  • کابل هاي کواکسيال
  •  کابل هاي UTP شبکه
  • کابل هاي فيبر نوري

 انتقال کابل ها از طريق شبکه هاي تلفن به دليل مشکلات امنيت سايبري براي انتقال دوربين هاي مداربسته توصيه نمي شود. اما با اين حال هنوز هم در برخي از محيط ها استفاده مي شود.

کابل  کواکسيال:

 متداول ترين روش براي انتقال تصاوير ويديوئي به دستگاه ضبط کننده و ساير اجزاي سيستم مداربسته است. کابل کواکسيال، از يک سيم واحد تشکيل شده است که لايه ي اولي آن يک لايه ي عايق غير رسانا مي باشد. سپس اين لايه در يک محافظ سيمي بافته شده بهم قرار دارد. در نهايت تمامي اين لايه ها توسط يک پوشش پلاستيکي احاطه شده است. به دليل اينکه کابل ها داراي پوشش محافظ مي باشند ميزان تداخل در انتقال تصوير به شدت کاهش مي يابد.

برنامه هاي وابسته به دوربين هاي مداربسته به تجهيزات با کيفيت بالا نياز دارند به همين دليل سيم محافظ بافته شده و مرکز سيم هر دو بايد رسانا و از جنس مس باشند. کيفيت کابل ها به طور مستقيم روي کيفيت تصوير دوربين هاي تاثير مي گذارد.

  بطور کلي مي توان با استفاده از کابل RG59  تا ??? متر تصوير را منتقل نمود. اما در برخي مدل دوربين هاي هايک ويژن مي توان تا ??? متر نيز تصوير دوربين را منتقل نمود که از اين بابت يک راهکار ايده آل براي منتقل کردن تصوير به حساب مي آيد.

 

کابل شبکه:

 کابل هاي شبکه شامل 8 رشته سيم هستند که به صورت دو به دو در هم تابيده شده اند. کابل شبکه UTP فاقد هرگونه فويل يا لايه محافظ مي باشد و معمولا در فضاهاي داخلي و فاقد نويز استفاده مي شود.

کابلهاي شبکه بر حسب نوع دسته بندي که به CAT معروف است به انواع مختلفي تقسيم مي شوند که از اين بين کابل هاي Cat5 و Cat6 براي انتقال تصاوير دوربين هاي تحت شبکه مناسب هستند.

 

کابل فيبر نوري:

 يکي از پرسرعت ترين روشهاي انتقال تصاوير دوربين مداربسته، استفاده از فيبرهاي نوري است. اطلاعات در فيبر نوري توسط سيگنال هاي نوري در مسافت هاي بالا انجام مي شود.
فيبر نوري کلا از سه بخش تشکيل شده است:
هسته: براي عبور سيگنال
روکش: دور تا دور هسته را احاطه کرده و باعث برگشت نور منعکس شده به هسته مي شود.
بافر رويه : حفاظت فيبر در مقابل رطوبت و ساير موارد آسيب پذير را انجام مي دهد.

 

مزاياي فيبرهاي نوري در مقايسه با سيم هاي مسي در نصب دوربين مداربسته

  • در مسافت هاي طولاني فيبر نوري ارزان تر تمام مي شود.
  • فيبر نوري باريک تر است
  •  فيبر نوري ظرفيت اطلاعات بالاتري را انتقال مي دهد
  • همچنين ميزان افت سيگنال در فيبر نوري بسيار کمتر از سيم هاي مسي است

 

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 409 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:51

هفت اصل براي ايجاد يک وب سايت خوب

موفقيت هر وب سايت به طور کامل به روش طراحي آن بستگي دارد. اين که آيا طراحان در هنگام ايجاد سايت بيشترين توجه را دارند يا خير ، سايت به خوبي طراحي  سايت شرکتي  شده شما ، که هر دو قابليت استفاده و ابزار است ، موفقيت را تعيين مي کند. از آنجايي که سايت کسب و کار شما را نشان مي دهد و اکثر مشتريان بالقوه قبل از اينکه به فروشگاه خود نگاه کنيد ، به سايت خود مراجعه کنيد ، ناگزير بايد آن را طراحي کنيد. فقدان اندازه طراح مي تواند تاثير نام تجاري شما را حفظ کند.

 

طراحي صفحات وب براي تبديل از شما فکر مي کنم مهم تر است. در حالي که از تاکتيک هاي عالي براي بهبود تحول استفاده مي کنيد ، اگر سايت شما به وضوح از کيفيت پايين باشد ، نمي توانيد کار زيادي انجام دهيد. اما در واقع ، طراحي يک وب سايت لزوما به اين معني نيست که سايت به نظر مي رسد و چقدر زيبا است ، بلکه چگونه کار مي کند. حتي وب سايت هاي با ظاهر ساده و قابليت استفاده استثنايي و ساختار يافته تمايل به عملکرد قابل توجه در گوگل. نظرات کاربران از اين سايت ها نيز بهتر از کساني که از سايت هاي با تجربه کاربر ضعيف هستند. اثربخشي هر سايت به طور کامل به اثربخشي آن بستگي دارد.

 

بنابراين ، چگونه مي توانيد يک وب سايت خوب ايجاد کنيد ؟

ايجاد يک وب سايت خوب نياز به بسياري از متخصصان متخصص در زمينه هاي مختلف. تلاش هاي جمعي خود را بايد ساخته شود زماني که يک تصميم حياتي بايد ساخته شود. در اين مقاله ، ما اصول 8 طراحي يک وب سايت خوب را که بايد در هنگام ايجاد آن فکر کنيم ، توصيف خواهيم کرد. اين اصول طراحي قطعا طراحان وب را به طراحي موثر و بهبود قابليت استفاده از وب سايت کمک خواهد کرد.

 

اين اصول 8 که وب سايت شما را به يک وب سايت زيبا ، راحت ، موثر و جالب تبديل مي کند به شرح زير است:

https://3sotweb.com

 

 

) سادگي بهترين است

اين سايت احتمالا به خوبي کار نمي کند. ممکن است که به جاي بيش از حد بسياري از عناصر در سايت براي منحرف کردن توجه بازديد کنندگان از هدف اصلي از سايت شما. سادگي هميشه در پروژه هاي موثر کار مي کند. طراحي تميز و روشن نه تنها سايت را جذب مي کند ، بلکه به کاربر کمک مي کند تا از يک صفحه به شکل يک پارچه حرکت کند.

 

طراحي

 

در حال بارگذاري يک وب سايت که طراحي کاربردي نيست مي تواند خسته کننده. طراحي شده است به عنوان ساده به عنوان ممکن است به طوري که بازديد کنندگان به راحتي مي توانيد از آن استفاده کنيد و فقط پيدا کردن راه خود را در اطراف.

 

) ثبات

ثبات در طراحي وب سايت بسيار مهم است. توجه به مکاتبات عناصر طراحي در تمام صفحات سايت. فونت, اندازه, سرفصلهاي اصلي و, و سبک دکمه بايد همان در سراسر سايت مي باشد. از پيش برنامه ريزي. فونت ها و رنگ ها براي متون و دکمه ها مناسب هستند ... بهبود و همان روند در طول فرايند ايجاد سايت را دنبال کنيد. صفحات آبشاري (CCPs) براي ذخيره اطلاعات کامل در مورد سبک ها و عناصر طراحي مفيد هستند.

 

) تيوگرافي و خوانايي

مهم نيست که چقدر خوب طراحي خود را است, متن سايت هنوز هم نقش حياتي در طراحي بازي مي کند, آن را به عنوان کاربران مي دهد اطلاعات مورد نياز. از آنجا که موتورهاي جستجو بسيار آشنا با اين داده ها ، آن را تبديل به بخشي جدايي ناپذير از فعاليت هاي مدير عامل شرکت. شما بايد ظاهر چاپي جذاب و قابل خواندن از سايت خود را حفظ ، و استفاده از کلمات کليدي ، ابرداده ، و ديگر عناصر حساس به جستجوگرها به طرز ماهرانه اي.

 

طراحي

 

به خاطر داشته باشيد فونت است که بسيار آسان براي خواندن. ايجاد ترکيب مناسب از نامه طرح براي هر يک از عناصر طراحي مانند سرفصل متون اصلي, دکمه, و بيشتر.

 

* سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه

با توجه به استفاده روزافزون از گوشي هاي هوشمند, قرص, و قرص, طراحي وب سايت بايد براي انواع صفحه نمايش استفاده مي شود. اگر طراحي سايت شما تمام اندازه ها را پشتيباني نمي کند ، احتمالا از رقابت با رقباي خود خودداري خواهيد کرد. چندين استوديو طراحي وب سايت و يا مراکز خدمات که در آن شما مي توانيد طرح دسکتاپ خود را به يک طرح پاسخگو و پاسخگو براي تمام انواع صفحه نمايش تبديل وجود دارد.

طراحي

 

ترکيب رنگ هاي بزرگ جذب کاربران ، اما ترکيب رنگ ضعيف مي تواند به حواس پرتي منجر شود. بنابراين ، شما بايد رنگ مناسب براي سايت خود را ، که مي تواند يک فضاي دلپذير ايجاد و در نتيجه احساس خوبي در بازديد کنندگان را انتخاب کنيد. افزايش تجربه کاربر با انتخاب رنگ هاي اضافي براي ايجاد يک نگاه متعادل در طراحي خود را. فراموش نکنيد که براي استفاده از فضاي خالي ، چرا که اين باعث مي شود سايت خود را به بيرون آمدن از هرج و مرج و درهم و برهمي خارجي. همچنين ، بيش از حد بسياري از رنگ استفاده نکنيد. سه يا چهار رنگ براي طراحي وب سايت جذاب و تميز تعداد زيادي است.

 

همچنين ، به استفاده از تصاوير نمي دهد. بيش از حد بسياري از تصاوير زنده استفاده نکنيد.

 

) شارژ آسان

هيچ کس دوست ندارد سايت هايي که زمان زيادي را بارگذاري مي کنند. بنابراين با بهينه سازي حجم تصاوير ترکيب اين کد به عنوان يک مرکزي CS يا فايل جاوا اسکريپت که باعث کاهش تعداد CTP درخواست در نظر گرفتن اين مشکل است. همچنين فشرده سازي HTMLML ، جاوا اسکريپت ، و KSS براي افزايش سرعت دانلود.

 

7) ارتباطات

طراحي

 

هدف نهايي از بازديد کنندگان است که براي دريافت اطلاعات و اگر سايت شما مي توانيد برقراري ارتباط موثر آنها به احتمال زياد به صرف زمان بيشتري را در سايت خود. کلاهبرداري است که مي تواند به راحتي به برقراري ارتباط با بازديد کنندگان موثر باشد عبارتند از: سازماندهي اطلاعات با استفاده از نام اصلي و فرعي و با استفاده از حکم شماره به جاي جملات و بي دست و پا هستند.

 

درخواست نهايي

با اصول فوق ، شما به راحتي مي توانيد يک وب سايت زيبا و کاربردي ايجاد کنيد. بدون اين اصول, دشوار است براي رفتن به اين راه طولاني. فقط با يک طراحي تميز و کاربر پسند مي تواند شما را از موفقيت فکر مي کنم.

 

اگر مي خواهيد يک وب سايت ساده اما جذاب و کاربردي براي خودتان داشته باشيد ، مي توانيد بر روي يک وب سايت که يک شرکت طراحي وب سايت معتبر در تهران است ، حساب کنيد. براي مشاهده نمونه کارها شرکت ها و طراحي وب سايت فروشگاه در وب سايت payamava.net لطفا برگرد

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 392 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:17

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دکوکده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان که به عنوان بهترين مارک اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب کيفيت کارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يکي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان که به صورت صفحه گاز روميزي و يا توکار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد که در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشکي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم که انواع صفحه اجاق گاز روميزي توکار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارک اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي که در هنگام انتخاب يک محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، کارايي و تناسب کيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نکته اشاره کنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با کيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي کنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي که به صورت توکار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله که به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که ترجيح مي دهيد يک اجاق گاز توکار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نکته اشاره کنيم که جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري کمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شرکت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توکار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد کرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي که در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به کيفت محصولات اين شرکت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور کلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي کنيم بايد به اين نکته اشاره کنيم که انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و کاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نکته اشاره کنيم که اين دسته از صفحه گازهاي روميزي که به صورت توکار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميک سکوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاک کردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لک بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شرکت اخوان نيز در تنوع رنگي مشکي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذکر است که فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امکان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است چراکه اين استيل به کار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد که علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاک شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد که همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ کنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لکه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يک دستمال و بدون ماندگاري لکه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور که در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل کاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امکان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت که با در نظر گرفتن کيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترک انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي که يکي از پرکاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پرکاربرد از مهم ترين ارکان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يکي از با کيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد کند، خالي از لطف نيست که به اين نکته اشاره کنيم که هنگامي که سخن از بهترين مارک اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملکرد مناسب و با کيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند که هر يک از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با کيفيت اجاق گاز اخوان که بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شرکت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي که به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملکرد ترموکوپل

شرکت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌کند، وجود ترموکوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يک ترموکوپل بايد بگوييم ترموکوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند که از يک سمت به يکديگر جوش خوردند و تا زماني که انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينکه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است که شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا کم شدن اکسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يکي از تکرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يک اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد که يک ترموکوپل فوق سريع عملکرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد کرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراکه شما يکي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در کنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است که ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت کيفيت آن کاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندک اتوماتيک

يکي ديگر از امکانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندک اتوماتيک در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره کنيم به کار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يک از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندک ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما کار کند، استفاده از اين نوع فندک و ترموکوپل توسط اين شرکت در کنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب کند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبکه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يکي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبکه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد که داراي ويژگي هايي است که به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم کرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد که بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد که اين امر باعث مي‌ شود که شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لک بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبکه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد که علاوه بر پخش يکنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تک تک و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يکپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به کار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شرکت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي کيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نکته اشاره کنيم که برخي از مدل هاي توليدي اين شرکت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نکته تأکيد کنيم که چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يک، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شرکت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي کاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور که اشاره کرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را که به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به کارگيري به روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوکاره مي تواند کارايي هاي بسيار تکميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است که اين فر ها به دليل داشتن لعاب با کيفيت و خاص خود به آساني قابل پاک شدن مي باشند چراکه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند که به دليل پخش يکنواخت حرارت در داخلشان طبخ يکنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، کيک، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يک دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده کنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد يک اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه کنيد، پس انتخاب از بهترين مارک اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يک تير و دو نشان داشته ايد و يک دستگاه فر گازي و برقي تکميل با کاريي هاي بالا و يک اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموکوپل فوق سريع، شبکه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شرکت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و کارت گارانتي نمايندگي فروش شرکت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنکه کدام يک از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي کالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شرکتي اخوان ارائه مي ‌کنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شرکتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي کالا، زنبيل و ديگر مراکز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:29

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ابزاري است که به کسب و کارها در هر اندازه اي که باشند، امکان مديريت تعامل خود با مشتريان فعلي وبالقوه را مي دهد. اين نرم افزار به شرکت ها کمک مي کند تا ضمن افزايش کارآيي خود، اطلاعات زيادي را از مشتري رديابي کنند و اين در نهايت به رشد فروش و سود کمک مي کند.

اما نقش نرم افزار CRM در افزايش رضايت مشتريان چيست؟در اين مقاله درباره اهميت استفاده از نرم افزار CRM براي بهبود تجربه مشتري صحبت خواهيم کرد.

 

نرم افزار CRM: کليد تجربه بهتر مشتري

نرم افزار CRM توسط سازمان ها براي مديريت روابط و تعاملات آنها با مشتريانشان استفاده مي شود. با استفاده از داده هايي که با توجه به علايق مشتريان، سابقه خريد آن ها و موارد ديگر جمع آوري مي کنيد، مي توانيد طراحي محصولات، فعاليت هاي بازاريابي و خدمات خود را متناسب با نيازهاي مشتريان تنظيم کنيد. اين به تقويت ارتباط شما با مشتريان و درنتيجه به افزايش سود شما کمک مي کند.

کسب و کارهاي موفق تجربه هاي مثبتي را براي مشتريان خود رقم مي زنند. اين تجربيات مثبت، وفاداري مشتري را تشويق مي کند، رضايت او را از شما و محصولاتتان افزايش مي دهد و از امکان مراجعه مشتري به رقبايتان، مي کاهد. در حقيقت، استفاده از امکانات نرم افزار CRM براي ارتقا تجربه مشتري، به شما يک مزيت رقابتي در بازار مي دهد.

 

نرم افزار CRM داده هاي مورد نياز مشتريان را جمع آوري مي کند

 

نرم افزار CRM چگونه مي تواند براي کسب و کار شما سودمند باشد

استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان براي سازمان شما مزاياي زيادي دارد. نرم افزار CRM مي تواند به يافتن مشتريان جديد، حفظ مشتريان فعلي و باز گرداندن مشتريان قبلي کمک کند. به اين ترتيب شرکت ها مي توانند از طريق اتوماسيون فرآيندهاي مختلف کسب و کار، فعاليت هاي خود را ساماندهي کنند و کارآيي بيشتري داشته باشند. اين مزايا مي تواند باعث صرفه جويي در هزينه ها و خلق فرصت بيشتر براي تمرکز بر روي مشتريان، کمک کند.

 

مذهبی...
ما را در سایت مذهبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasschaharom بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:01

لینک دوستان

خبرنامه